Dagarna rusar fram!

Och mina mammor säger hela tiden jag växer så det knakar... hmm tydligen är jag trotsig också??!! Vet inte riktigt vad dom menar....
Min bror Chicko har lärt mej massa bus...HIHI.. sedan har ja träffat mej en brud... Sådär vackert fluff hår hade hon.. mysigt.. ja fick snosa  i det och vi lekte lite=) Och hennes vackra namn är Mitzy
Varit ute i stugan och myst också... grillat lite.. sen har mammor fiskat.. då fick jag och chicko sitta en bit bort.. något med krokar - det kunde vara farligt.... hm det gilla jag inte.. ska fiskar gå före oss?*snyft*
Som tur var fick vi som vi ville ganska snart och vi stog åter i fokus=)
Imorgon ska jag till doktorn och få en spruta- aj aj ... så nu ska vi sova här så jag blir redo för imorgon ..=)
Natti<3

















Nu får det räcka för idag säger mamma, hon vill jag ska komma i säng nu=) Mer bilder en annan dag, kanske redan i morgon om jag har tid med datorn förståss=)


Kommentarer
Postat av: angelica

ååå.. va dom ser kära ut ;) hihi

eller kanske en smula farliga?...

2010-08-02 @ 23:14:49
URL: http://angeliqasandahl.blogg.se/mitzy
Postat av: Thea

dom är nog bara kära=)

2010-08-03 @ 11:50:53
Postat av: Matte-mormor i Säffle

Hej! Såg din länk på Angelicas blogg, så då var jag bara tvungen att kika på dina foton också. Hoppas det var okej?.. Fina bilder på busiga valpar!

2010-08-11 @ 09:44:31
URL: http://hjartefrojd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0